REXPO SL-898

 

Merhaba arkadaşlar….. Bugün size ihtiyacım olup olmadığını tam kestiremediğim,ama görünce aslında bundan bir tane alsam fena olmaz dediğim bir ürünü,yani Rexpo SL-898 Notebook Standı’nı elimden geldiğince tanıtıcağım.

Bu aralar Gittigidiyor’un günün fırsatları bölümüne feci bir şekilde takıldım. Her gün farklı bir ürün inanılmaz fiyatlardan satışa çıkıyor 🙂 Notebook Standını görünce almaya karar vermem yaklaşık 5 dk. filan sürdü sanırım.peki neden bu kadar kısa sürdü diye soracak olursanız???

1-Notebook Standı

2-Fanlı

3-Ayaklık desteği

4- Alimünyum kasa

5- Ekstra olarak bardaklık ve kalemlik desteği(Nedense bardaklığı olan birşeyi alma ihtiyacı içersindeyim bu aralar :-D)

6-Ve sadece 29.90 TL

Neyese sipariş verdim 6.50TL’den YurtiçiKargo ücretiyle de evime ulaştı..

Gel gelelim ürüne….Nedir? Ne değildir? Ne bekliyoduk ne bulduk? 🙂

Açıkçası Kutusunu açmamla şok olmam bir oldu.daha ürünü poşetlerinden kurtarırken küçük plastik bir parça yere düştü.baştan önemsemedim. Küçücük plastik bir parça ne kadar önemli olabilirki 😛 ???  Sonra fark ettim ki eklem kısmını tutan parçalardan birisiymiş. Sonrası büyük hayal kırıklığı:-( Taaakiii….!! eklem kısımlarını sabitleyen kayan plastik parçayı fark edene kadar. Sonra derin bir nefes aldım.Tam kurmaya başladım derken !!!!!Takkk… gene küçük bir parça daha koptu gitti…. Tamam zaten çok kaliteli bir ürün beklemiyordum ama bu kadar da olmaz demeye başladım.Neyse şans bu ki ikinci kopan parçanın da çok önemli bir işlevi yokmuş.. 😀

 

Sonunda standımı kurdum:) Şimdi biraz işleyişinden bahsedelim:

Standın tablası küçük  benim  14.1” Ekran  HP500 Notebook’um tam oturdu diyebiliriz… hatta belki Netbook’lar için      daha da uyumlu olabilir diye düşünüyorum.

+ Yükseklik Ayarlı ayaklıklar ve ayarlanabilir tabla açısı güzel  bir özellik.İstediğiniz pozisyonu rahatlıkla ayarlayabiliyorsunuz.

Standın Hafif yapısı çıtkırıldım bir hava yaratıyor.Ama onun dışında tek elinizle rahatlıkla hareket ettirebilirsiniz

+ Fan kısmı oldukça iyi geniş bir yüzey alanı var işlemciniz nerde konumlanmış olursa olsun etkin bir soğumaya yardımıcı.Ses seviyeside oldukça düşük eğer TV açıksa yada müzik filan dinliyorsanız.Fanın çalıştığını sadece mavi LED lambasından anlayabiliyorsunuz

+Tablanın alt kısmında yer alan çıkıntı hoş olmuş notebook’un yanına kumanda,telefon vs.. gibi araçları sıralayabiliyoruz

Fanın açma-kapama tuşu yok USB’ye taktığımız an çalışıyor…

+ Ayaklı bir yapısının olması önemli bir avantaj açıkçası.Notebook’unuzu uzun süreli diz üstünde kullanmanız.bacaklarınızda ağrıya ve eğer bir altlığınız yoksa ısınmasına neden oluyor.ayaklıklar sayesinde çok daha uzun ve sağlıklı bir kullanım sağlıyor….

Eklem noktalarının tamamen plastik parçalara emanet olması hoş bir durum değil…

Bu ürünün en çok hoşuma giden özelliği gece yatağınızda yatarken Notebook kullanımına büyük kolaylık sağlıyor olması.

Sonuç olarak 30TL civarı fiyat bandında kayda değer bir ürün. ama 50-60TL hatta 95TL ye varan fiyatları hak ettiğini söyleyemem. Zaten aldığım satıcı, eğer Gittigidiyor bilgileri doğruysa 2 günde 851 adet satışa gerçekleştirmiş .

İnsan ister istemez düşünüyor acaba maliyeti ne kadar ki bu ürünün…???

Sanırım elimden geldiğince anlattım hepinize iyi günler.Yeni bir üründe görüşmek dileğiyle.  😀

Çok şey bilmiyoruz.Bildiklerimizi paylaşıyoruz…

 

Konu Mankenliği yapan arkadaşım Cansel’e Teşekkürler…… 🙂

 

 

Bir Cevap Yazın